Έκθεση-σοκ της Κομισιόν: Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση

114
Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση

Χειρότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Από την έκθεση της Κομισιόν προκύπτει πως το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση, ενώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες.

Στην ίδια έκθεση, που δημοσιεύει η “Καθημερινή”, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας.

Στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32%, όταν ο μέσος όρος στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης κυμαίνεται περίπου στο 20%.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά, ενώ το 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης να είναι στο 22,2%.

Το 32,7% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009.

Επίσης, Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%.

Ακόμα, η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.