Σχολεία - ΚΙΝΑΛ: Ούτε σήμερα γίναμε σοφότεροι

334

Σε σκληρό αντιπολιτευτικό τόνο σχολιάζει το Κίνημα Αλλαγής τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων.

Η βουλευτής του κόμματος και τομεάρχης Παιδείας, Χαρά Κεφαλίδου, τονίζει, μεταξύ άλλων, σε δήλωση της ότι σε πολλά ερωτήματα δεν δόθηκαν απαντήσεις. Προσθέτει, δε, ότι στην Ευρώπη, εφαρμόζονται ήδη συνδυαστικά μέτρα, εκτός από τη χρήση μάσκας,όπως τήρηση αποστάσεων, σπάσιμο τμημάτων με λιγότερους μαθητές, επιπλέον σχολικές αίθουσες, προσλήψεις εκπαιδευτικών, διαγνωστικά τεστ για τον έλεγχο της εξέλιξης της νόσου.

Η Χαρά Κεφαλίδου, ανέφερε ότι στην ενημέρωση της επιτροπής, την Τρίτη, το Κίνημα Αλλαγής θα θέσει συγκεκριμένα ερωτήματα προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας όπως, αν τα ξεχωριστά διαλείμματα θα σημαίνουν και μείωση τις διδακτικής ώρας, αν θα χωριστούν τα τμήματα όπως επίσης για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών.

Ολόκληρη η δηλώση της κ. Κεφαλίδου:

«Το Υπουργείο Παιδείας εξαντλεί κάθε επικοινωνιακή δυνατότητα χωρίς να μιλά συγκεκριμένα.

Ούτε σήμερα γίναμε σοφότεροι. Η Υπουργός άνοιξε όλα τα κεφάλαια με ασάφειες και γενικολογίες διαβεβαιώνοντας ότι είμαστε έτοιμοι. Στα πολλά όμως ερωτήματα, απαντήσεις δεν δόθηκαν. Όλα παραπέμπονται σε μελλοντικές Υπουργικές Αποφάσεις που ΘΑ εκδοθούν. Έχετε ξεπεράσει κάθε όριο!

Κατανοούμε το αδιέξοδο και τη σύγχυση. Χάθηκε πολύτιμος χρόνος και τώρα η αδυναμία λύσεων είναι εμφανής. Σε όλη την Ευρώπη εφαρμόζονται ήδη συνδυαστικά μέτρα εκτός από τη χρήση μάσκας όπως τήρηση αποστάσεων, σπάσιμο τμημάτων με λιγότερους μαθητές, επιπλέον σχολικές αίθουσες, προσλήψεις εκπαιδευτικών, διαγνωστικά τεστ για τον έλεγχο της εξέλιξης της νόσου κα.

Το σίριαλ ''Έναρξη Νέας Σχολικής Χρονιάς'' συνεχίζεται με αυτοσχεδιασμούς και εσείς παίζετε με την αγωνία των πολιτών. Σε κάθε περίπτωση η ηγεσία του Υπουργείου επαναλαμβάνει ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται με γνώμονα τις οδηγίες των Ειδικών. Ξεχνά όμως τους εκπαιδευτικούς που λείπουν συστηματικά από την εικόνα και ας είναι αυτοί που τελικά θα κληθούν να υλοποιήσουν τα μέτρα. Σε αυτή τη νέα πρωτόγνωρη σχολική χρονιά απουσιάζει ο σχεδιασμός ενός καινούργιου μοντέλου οργάνωσης σχολείου και οι εναλλακτικές λύσεις ανά περιοχή που η συγκυρία απαιτεί. Επιτέλους λίγη σοβαρότητα!».