Τα επικοινωνιακά assets της Νέας Δημοκρατίας

328
Τα επικοινωνιακά assets της Νέας Δημοκρατίας

Σε εγρήγορση βρίσκεται ο μηχανισμός επικοινωνίας της Νέας Δημοκρατίας σε μία κρίσιμη περίοδο που δοκιμάζονται οι αντοχές του πολιτικού συστήματος και της κοινωνίας. 

Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή διαδραματίζει η Γραμματεία Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας υπό την καθοδήγηση του έμπειρου επικεφαλής, Βασίλη Φεύγα, που γνωρίζει πολύ καλά το επίμαχο πεδίο. Από τα email της γραμματείας φεύγει κάθε πρωί ένα ενημερωτικό σημείωμα υπό τον τίτλο "breakfast" με υλικό για τους βουλευτές και τα γαλάζια στελέχη.

Όμως δεν αρκούνται μόνο σ αυτό καθώς σε έκτακτες περιπτώσεις ο Στρατηγικός Σχεδιασμός ετοιμάζει και το «briefing report» από το οποίο αντλείται επιχειρηματολογία και για τις δημόσιες εμφανίσεις στα media.

Η χώρα περνά μία δύσκολη περίοδο  και η Νέα Δημοκρατία ως κυβερνητική παράταξη καταγράφει συνεχή δραστηριότητα με εξωστρεφή προσανατολισμό, όπως για παράδειγμα συμβαίνει στα κοινωνικά δίκτυα.

Εξάλλου, ως είθισται στα χρόνια που η Νέα Δημοκρατία βρισκόταν στην Κυβέρνηση τα στελέχη του κόμματος έβαζαν πλάτη…