Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Δύο ληστείες με απειλή μαχαιριού στη Θεσσαλονίκη - Συνελήφθησαν οι δράστες

Ελλάδα

Δύο ληστείες με απειλή μαχαιριού σημειώθηκαν στις περιοχές του Κορδελιού και της Τούμπας Θεσσαλονίκης.

Στην πρώτη περίπτωση, σε περιοχή του Κορδελιού, ένας 39χρονος αφαίρεσε με τη βία και με την απειλή μαχαιριού μια χρυσή αλυσίδα από γυναίκα. Εκείνη κάλεσε βοήθεια με αποτέλεσμα περίοικοι να καταφέρουν να εμποδίσουν τη διαφυγή του 39χρονου, ο οποίος συνελήφθη άμεσα από τους αστυνομικούς.

Στη δεύτερη περίπτωση, αστυνομικοί του τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου, συνέλαβαν στην περιοχή της Μενεμένης έναν 45χρονο, ο οποίος νωρίτερα είχε εισέλθει σε δύο καταστήματα ψιλικών-καφέ στην περιοχή της Τούμπας, όπου με την απειλή μαχαιριού κατά των υπαλλήλων, κατάφερε να αφαιρέσει από το ένα κατάστημα το χρηματικό ποσό των 50 ευρώ. Όπως προέκυψε από την έρευνα, ο 45χρονος είχε ληστέψει και δεύτερο κατάστημα ψιλικών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...