Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Ερυθρόλευκη ξανά η κορυφή με 2-0 στο Αγρίνιο

Στους 37 βαθμούς οι Πειραιώτες - στο +2 από τον Παναθηναϊκό, στο +3 από την ΑΕΚ και στο +4 από τον ΠΑΟΚ - με την ομάδα του Γιάννη Πετράκη να παραμένει ισόβαθμη με τον ΟΦΗ στην 6η θέση και στους 23 πόντους

Αθλητισμός

Θετικό ποδαρικό στο 2025 έκανε τη Δευτέρα (6/1) ο Ολυμπιακός, επικρατώντας με 2-0 του Παναιτωλικού, στο Αγρίνιο και επιστρέφοντας στην κορυφή της Super League, αφού πήρε εκδίκηση για την ισοπαλία του πρώτου γύρου, στο κλείσιμο της 17ης αγωνιστικής.

Αν και δυσκολεύτηκαν στα πρώτα 35 λεπτά να διασπάσουν την άμυνα των αντιπάλων, σοβαροί και συγκεντρωμένοι οι παίκτες του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ ανέβασαν στη συνέχεια αισθητά την απόδοσή τους και επέβαλαν την ανωτερότητά τους.

Στους 37 βαθμούς οι «ερυθρόλευκοι» – στο +2 από τον Παναθηναϊκό, στο +3 από την ΑΕΚ και στο +4 από τον ΠΑΟΚ – με την ομάδα του Γιάννη Πετράκη να παραμένει ισόβαθμη με τον ΟΦΗ στην 6η θέση και στους 23 πόντους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Παναθηναϊκός: Ανακοίνωσε τον Μουστάφα Φαλ

Την απόκτηση του Μουστάφα Φαλ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός. Ο Γάλλος σέντερ υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 2+1 ετών με τους «πράσινους». Αυτή η μετακίνηση αναμένεται να προκαλέσει αί...

Μετά τον Γιάννη, οι Χιτ ετοιμάζουν και τον ΛεΜπρόν; Το σενάριο που τρελαίνει το NBA

Η μεταγραφή του Γιάννη Αντετοκούνμπο στους Μαϊάμι Χιτ αλλάζει τις ισορροπίες στο NBA και ανοίγει τη συζήτηση για το επόμενο μεγάλο βήμα της ομάδας του Μαϊάμι. Με τον Έλληνα σούπερ ...

Φόρτωση άρθρων...