Χθες, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έδωσε την έγκριση της για την ολοκλήρωση της εξαγοράς του Κωτσόβολου από τη ΔΕΗ, επισφραγίζοντας τη συμφωνία με την Dixons South – East Europe και φέρνοντας την επιχείρηση στο προσκήνιο ως βασικό εργαλείο εμπορικής πολιτικής.

Ο Κωτσόβολος αποτελεί ένα σπουδαίο εργαλείο στο retail, καθώς υπό την σκεπή της ΔΕΗ, θα εστιάσει στην πώληση "πράσινων" ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε μια αγορά που ξεπερνάει το πελατολόγιο των καταναλωτών ενέργειας. Ταυτόχρονα, ο Κωτσόβολος, ως θυγατρική της ΔΕΗ, θα πάρει... επ΄ ώμου όλα το βάρος για να γίνουν τα νοικοκυριά περισσότερο "πράσινα".

Γράφει ο Λουκάς Γεωργιάδης

Οι προσφορές ήδη έχουν αρχίσει και αυτό φαίνεται ήδη στα διαφημιστικά "σποτάκια" που... παίζουν στην τηλεόραση, στις ιστοσελίδες κλπ. Η εμπορική αλυσίδα θα παίξει πολύ μεγάλη... μπάλα στο εξής, στο ζήτημα των πωλήσεων "φιλικών" συσκευών προς το περιβάλλον, συνδέοντας την εμπορική της πολιτική με την πολιτική των προγραμμάτων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου της "μαμάς".

Η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων ή η προμήθεια μπαταριών αποθήκευσης ενέργειας με ευνοϊκούς όρους χρηματοδότησης, αποτελούν τα χρήσιμα και κρίσιμα εργαλεία για να κάνουμε οικονομία στην ενέργεια, απόσβεση του κεφαλαίου που θα διαθέσουμε και φυσικά να συμβάλλουμε ώστε να σωθεί ο πλανήτης από την κλιματική αλλαγή, η οποία είναι κάτι παραπάνω από ορατή. Η ΔΕΗ αποτελεί τον μεγαλύτερο "παίκτη" στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και δίνει έμφαση στο ταχύτατο "πρασίνισμα" των πάντων.

Ας σκεφτούμε μόνο τα εκατομμύρια ηλιακούς θερμοσίφωνες που χρησιμοποιούμε εδώ και δεκαετίες. Ας σκεφτούμε το όφελος από τη χρήση φιλικών συστημάτων ως προς το περιβάλλον, με την αξιοποίηση της ηλιακής και αιολικής ενέργειας. Ας σκεφτούμε τις μελλοντικές ανάγκες σε φωτοβολταϊκά συστήματα, μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας, αντλίες θερμότητας κλπ. Τα παραπάνω, "κουμπώνουν" με το θέμα της δόμησης είτε εντός είτε εκτός σχεδίου, για να μεγιστοποιήσουμε το οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό όφελος. Θέλει τρόπο και όχι κόπο...