Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Το μήνυμα του Κώστα Νεμπή για την επόμενη ημέρα του ΟΤΕ

Επιχειρήσεις

«Η σημερινή μέρα σηματοδοτεί ένα ορόσημο στο επαγγελματικό μου ταξίδι καθώς αναλαμβάνω τον ρόλο του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ (ΟΤΕ)». Ο νέος επικεφαλής του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Linkedin, δίνει το πρώτο στίγμα της διοίκησης του ομίλου, αλλά και του οράματός του: «Έχοντας συμμετάσχει σε αυτήν την αξιόλογη εταιρεία και ακόμη και από την πρώτη μου μέρα στον Όμιλο το 2009, αισθάνομαι βαθιά σύνδεση με το όραμά μας, σεβασμό για την κληρονομιά μας και εκτίμηση για αυτήν την απίστευτη ομάδα».

Ο κ. Νεμπής αναφέρει στο μήνυμά του ότι τη Δευτέρα το απόγευμα, είχε την ευκαιρία να απευθυνθεί «στους συναδέλφους μας σε όλη την Ελλάδα μέσω live streaming, μοιράζοντας εν συντομία τις απόψεις μου για τη χώρα, τη βιομηχανία και την εταιρεία μας στο μέλλον».

«Ευχαριστώ τους χιλιάδες συναδέλφους που συμμετείχαν στη συνεδρία και μοιράστηκαν τις σκέψεις τους. Η δέσμευσή σας ως κινητήρια δύναμη αυτού του μεγάλου οργανισμού είναι ανεκτίμητη!» υπογραμμίζει.

Τέλος, εκφράζει τη βεβαιότητα ότι η συλλογική αφοσίωση και δέσμευση θα επιτρέψουν στην εταιρεία να εξελιχθεί, να καινοτομήσει περαιτέρω, να ξεπεράσει τα σύνορα και -με ακόμη μεγαλύτερη εστίαση στην εμπειρία των πελατών- να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο.

«Μαζί θα πρωτοστατήσουμε στο #digitalization της χώρας μας, με θετικό αντίκτυπο στους πελάτες μας, τις κοινότητές μας και την ελληνική κοινωνία συνολικά. Ακολουθεί ένα συναρπαστικό ταξίδι!» καταλήγει η ανάρτησή του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

METLEN: Εγκαινίασε την 4η παραγωγική μονάδα του M Technologies Hub στον Βόλο ανοίγοντας νέο κεφάλαιο για την ελληνική και ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία

Η METLEN εγκαινίασε σήμερα τη νέα παραγωγική μονάδα της M Technologies στον Βόλο σηματοδοτώντας μια σημαντική αναβάθμιση της ελληνικής βιομηχανίας άμυνας, ενός τομέα εθνικής και ε...

ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας

Με αφορμή τις εργασίες για την αποκατάσταση εδαφών και την απόσυρση παροπλισμένων εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής, η ΔΕΗ ενημερώνει για τα εξής: Η Αναγκαιότητα της Ενεργεια...

Φόρτωση άρθρων...