Πέμπτη
25 Απριλίου 2024

Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο

Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Κααραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος Α.Ε. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

ergos

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

  • 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής
  • 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)
  • 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)
  • ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,
  • συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
  • συστήματος ηλεκτροκίνησης
  • συστήματος τηλεπικοινωνιών.

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Mytilineos: Στην αφετηρία για την είσοδο στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου - Παραμένει στο ελληνικό

Το ενδεχόμενο εισαγωγής των μετοχών της σε διεθνές χρηματιστήριο, συμπεριλαμβανομένου του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, εντός των επόμενων 12-18 μηνών, εξετάζει η Mytilineos. Όπω...

Mytilineos: Σε συνεχή αναπτυξιακή τροχιά με οδηγό τις συνέργειες μεταξύ Ενέργειας και Μεταλλουργίας - Καθαρά κέρδη 158 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο

Η MYTILINEOS Energy & Metals ανακοίνωσε τα βασικά οικονομικά μεγέθη Α’ τριμήνου 2024. 10% αύξηση στα καθαρά κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας που ανήλθαν σε €158 εκατ....

Τράπεζα Πειραιώς: Διαχειρίζεται 1,2 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης - Αίτημα για επιπλέον 300 εκατ. ευρώ

H Τράπεζα Πειραιώς κατέθεσε σήμερα αίτημα λήψης της επόμενης δόσης κεφαλαίων, ύψους €300 εκ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), ύστερα από την επιτυχή απορρόφηση των...

Φόρτωση άρθρων...