Δευτέρα
15 Ιουνίου 2026

«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»: Επεκτείνεται για τρεις μήνες το πρόγραμμα

Αυτοκίνητο

Ανακοίνωση για την επέκταση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» εξέδωσε το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το πρόγραμμα επεκτείνεται για τρείς μήνες, δηλαδή έως 31 Μαρτίου 2026 και κατ’ επέκταση η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για επιδότηση ηλεκτρικού οχήματος μέσω του «Κινούμαι Ηλεκτρικά – γ’ κύκλος».

Στόχος είναι η εξάντληση του διαθέσιμου προϋπολογισμού των 57 εκατομμυρίων ευρώ. Η προθεσμία αυτή δύναται να συντμηθεί σε περίπτωση που οι πόροι του προγράμματος εξαντληθούν νωρίτερα. Τις επόμενες ημέρες θα εκδοθεί και το σχετικό ΦΕΚ τροποποίησης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης προκήρυξης της δράσης.

Πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η συνέχιση της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά» εντός του 2026 με νέους χρηματοδοτικούς πόρους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γκραν Πρι Ισπανίας: Πρώτη νίκη με Ferrari και νέο ρεκόρ για τον Χάμιλτον - Στα 41 του έγινε ο γηραιότερος νικητής της F1

Ο Λιούις Χάμιλτον γιόρτασε μια συγκινητική πρώτη νίκη σε Γκραν Πρι με τη Ferrari στην Βαρκελώνη, βάζοντας τέλος στη σειρά πέντε συνεχόμενων θριάμβων του Κίμι Αντονέλι και καθιστώντ...

Φόρτωση άρθρων...