Το SU7 Ultra ολοκλήρωσε το γύρο των 20,832 μέτρων του Nürburgring σε 7 λεπτά, 4,957 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ του Porsche Taycan Turbo GT (7:07.55) και του Rimac Nevera (7:05.298).

Εξοπλισμένο με τρεις ηλεκτροκινητήρες, το SU7 Ultra αποδίδει 1.548 άλογα και 1.770 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από 0–100 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 350 km/h.

Η Xiaomi, με την εμπειρία της στην τεχνολογία και την παραγωγή, έχει επενδύσει στην ανάπτυξη του SU7 Ultra, το οποίο διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όπως σύστημα torque vectoring και αεροδυναμικό σχεδιασμό με χρήση ανθρακονημάτων.

Η στρατηγική της Xiaomi περιλαμβάνει την παραγωγή 300.000–400.000 οχημάτων ετησίως, με στόχο την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στα επόμενα δύο έως τρία χρόνια.

Η επίδοση του SU7 Ultra στο Nürburgring σηματοδοτεί την είσοδο της Xiaomi στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανταγωνιζόμενη παραδοσιακούς κατασκευαστές όπως η Porsche και η Rimac. Με συνδυασμό τεχνολογίας, απόδοσης και στρατηγικής, η Xiaomi δείχνει έτοιμη να ανατρέψει τα δεδομένα στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.