Τετάρτη
07 Οκτωβρίου 2026

Ακίνητα: Μείωση φόρων για τους ιδιοκτήτες

Οικονομία
Μείωση φορολογικών βαρών, οι οποίες είναι μικρότερες από το κόστος της έκπτωσης 40% στο ενοίκιο, ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών για τους ιδιοκτήτες ακινήτων.

Σύμφωνα με την απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών, Απόστολου Βεσυρόπουλου, σε αντιστάθμισμα της απώλειας του 40% του μηνιαίου μισθώματος θεσπίζονται τα εξής μέτρα:

1. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν δικαίωμα έκπτωσης 20% επί του εισπραχθέντος μισθώματος, το οποίο θα μειώσει τις βεβαιωμένες οφειλές που είχαν προς την Εφορία στις 31 Ιουλίου 2020.

Από τη συγκεκριμένη ρύθμιση εξαιρούνται οφειλές από ρυθμίσεις τμηματικής καταβολής, οφειλές υπέρ αλλοδαπού δημοσίου και οφειλές από ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων.

2. Οι οφειλές που εντάσσονται στην έκπτωση φόρου είναι ο Φόρος Εισοδήματος, η Εισφορά Αλληλεγγύης, το Τέλος Επιτηδεύματος, ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης, ο ΕΝΦΙΑ, ο ΦΠΑ και οποιοσδήποτε άλλος Φόρος, Τέλος, Εισφορά ή Χρηματική Οφειλή που εμπίπτει στον Κώδικα Φορολογικής Διοίκησης.

3. Το ποσό του μισθώματος που δεν εισπράχθηκε ή δεν θα εισπραχθεί, δεν συνιστά εισόδημα και επομένως δεν θα φορολογηθεί.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ερωτήματα, αναφορές και καταγγελίες στον e-ΕΦΚΑ - Πότε ξεκινάει η λειτουργία της

Από τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2026 τίθεται σε λειτουργία το νέο υποσύστημα ερωτημάτων, αναφορών και καταγγελιών του e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο του νέου Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματο...

ΟΠΕΚΑ: Έκτακτη πληρωμή για το επίδομα παιδιού την Παρασκευή - Ανοιχτή η πλατφόρμα έως τις 13/11

Σε έκτακτη πληρωμή για το επίδομα του παιδιού προχωρά την προσεχή Παρασκευή (9/10) ο ΟΠΕΚΑ. Την ίδια στιγμή η πλατφόρμα παραμένει ανοιχτή έως τις 13 Νοεμβρίου για την υποβολή νέων ...

Φόρτωση άρθρων...