Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Από ρεκόρ σε ρεκόρ ο τουρισμός – Ένα εκατ. περισσότεροι τουρίστες φέτος στην Ελλάδα

Σε τροχιά νέου ρεκόρ κινείται ο τουρισμός. Σύμφωνα με το νεότερο ταξιδιωτικό ισοζύγιο, που δημοσίευσε η Τράπεζα της Ελλάδος, οι ταξιδιώτες που επισκέφτηκαν τη χώρα μας το πρώτο οκτάμηνο του 2025 ξεπέρασαν τα 25,92 εκατομμύρια. 

Αυτό σημαίνει πως ήταν άνω του ενός εκατομμυρίου περισσότεροι, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όταν είχε επιτευχθεί το προηγούμενο ιστορικό υψηλό, με 24,89 εκατομμύρια τουρίστες.

Πρόκειται για αύξηση ύψους 4,1% και μάλιστα χωρίς να συνυπολογίζονται όλες οι αφίξεις με κρουαζιερόπλοια.

Στο μέτωπο των εισπράξεων η εικόνα είναι ακόμη καλύτερη, καθώς τα τουριστικά έσοδα μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου υπερέβησαν τα 16,7 δισεκατομμύρια ευρώ. 

Ήταν αυξημένα κατά 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή κατά 12%, σε σύγκριση με το πρώτο οκτάμηνο του 2024.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΤτΕ: Νέα κίνητρα για ηλεκτρονικές πληρωμές και αυστηρότεροι έλεγχοι για τη φοροδιαφυγή

Την ανάγκη ενίσχυσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών ως βασικού εργαλείου για την περαιτέρω αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής αναδεικνύει η Τράπεζα της Ελλάδος στην Έκθεση Νομισματικής Πολ...

Η ΑΑΔΕ εντόπισε κατασκευαστική με τζίρο μόλις 3 ευρώ – Βρέθηκε μαύρο χρήμα άνω των 3 εκατ. ευρώ

Ακόμα μία σημαντική υπόθεση φοροδιαφυγής έφεραν στο φως οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Μετά από εντατικούς ελέγχους και χρήση σύγχρονων ψηφιακών εργ...

Φόρτωση άρθρων...