Τετάρτη
07 Οκτωβρίου 2026

Δεν φορολογείται η έκπτωση 25% επί του ΦΠΑ και των ρυθμισμένων οφειλών

Οικονομία

ΠΗΓΗ: moneypress.gr

Σύμφωνα με τη νέα εγκύκλιος της ΑΑΔΕ σχετικά με τη φορολογική μεταχείριση έκτακτου εσόδου λόγω έκπτωσης σε ποσοστό 25% επί του ΦΠΑ και των ρυθμισμένων οφειλών, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι η άνω έκπτωση (έκτακτο έσοδο) με βάση τα αναφερόμενα στις σχετικές αιτιολογικές εκθέσεις χορηγήθηκε με τη μορφή ευεργετήματος στο πλαίσιο αντιμετώπισης των αρνητικών οικονομικών συνεπειών που συνεπάγεται η εμφάνιση και διάδοση του κορωνοϊού, δεν έχει τα εννοιολογικά χαρακτηριστικά του εισοδήματος, συνάγεται ότι δεν αποτελεί φορολογητέο εισόδημα για τις επιχειρήσεις (νομικά πρόσωπα / νομικές οντότητες ή φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα) που επλήγησαν οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης της νόσου COVID-19.

Ως προς τα φυσικά πρόσωπα που δεν ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, οποιοδήποτε όφελος αποκομίζουν από τη μείωση φορολογικής τους υποχρέωσης προς τη Φορολογική Διοίκηση, δεν συγκεντρώνει τα εννοιολογικά στοιχεία του εισοδήματος από καμία κατηγορία και συνεπώς δεν αναγράφεται στη φορολογική τους δήλωση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Προϋπολογισμός 2027: Οι αλλαγές που έρχονται στην τσέπη – Ποιοι κερδίζουν από φόρους, συντάξεις και εισφορές

Ένα ευρύ πακέτο φορολογικών ελαφρύνσεων, αυξήσεων εισοδημάτων και παρεμβάσεων για νοικοκυριά και επιχειρήσεις φέρνει το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2027. Στο επίκε...

Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Ξεπέρασε τους 27 εκατομμύρια επιβάτες η κίνηση το εννεάμηνο του 2026

Το αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατέγραψε σημαντική άνοδο για το εννεάμηνο του 2026 ξεπερνώντας τους 27 εκατομμύρια επιβάτες. Η επιβατική κίνηση, τόσο του εσωτερικού, ό...

Φόρτωση άρθρων...