Δευτέρα
05 Οκτωβρίου 2026

ΕΝΦΙΑ: Ποιοι θα πληρώσουν μειωμένο φόρο κατά 50%

Οικονομία

Την ερχόμενη εβδομάδα θα αναρτηθούν τα εκκαθαριστικά του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) για το 2021.

Από τη Δευτέρα μέχρι την Τρίτη θα έχουν ανέβει τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να βρουν τα «ραβασάκια» μέσω του myaade.gov.gr και εκεί θα δουν τη νέα σελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Συνολικά θα εκδοθούν 7,5 εκατομμύρια εκκαθαριστικά.

Η πρώτη δόση θα πρέπει να κατατεθεί ως τις 30 Σεπτεμβρίου. Ή συνδυαστικά πρώτη και δεύτερη δόση μαζί έως τις 29 Οκτωβρίου (χωρίς πρόστιμο). Η έκτη και τελευταία δόση τον Φεβρουάριο του 2022.

Ο φόρος αν δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην περιουσία του ιδιοκτήτη σε σχέση με πέρυσι θα είναι ίδιος με πέρυσι. Δηλαδή προϋπόθεση είναι η περιουσία και τα εισοδήματα να είναι αμετάβλητα.

Μειωμένος ο ΕΝΦΙΑ κατά 50% για 1.500.000 ιδιοκτήτες

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις:

Άγαμος – έως 9.000
Έγγαμος χωρίς παιδιά – έως 10.000
Έγγαμος με ένα παιδί – έως 11.000
Με δύο παιδιά – έως 12.000

Επιφάνεια κτισμάτων έως 150 τ.μ.

Η αντικειμενική αξία των ακινήτων σας

Άγαμος – έως 85.000 ευρώ
Έγγαμος χωρίς παιδιά ή μονογονεϊκή – έως 150.000 ευρώ
Έγγαμος έως 2 παιδιά ή μονογονεϊκή – έως 200.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εφορία: Πώς «κουρεύονται» έως 50% τα πρόστιμα – Τα 4+1 παράθυρα για τους φορολογούμενους

Οι φορολογούμενοι μπορούν να μειώσουν τα πρόστιμα φορολογικού ελέγχου κατά 25% έως 50%, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο αποδέχονται την κύρια οφειλή. Κρίσιμες είναι οι προθεσμίες κα...

Οι Έλληνες δεν κόβουν τον καφέ, αλλά αλλάζουν συνήθειες – Τι δείχνουν τα νέα στοιχεία

Ισχυρή παραμένει η ελληνική αγορά καφέ σε ένα απαιτητικό σκηνικό που συνθέτουν οι νέες τάσεις των καταναλωτών, οι αλλεπάλληλες ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες και τις μεταφορές καθώς ...

Εφορία: Πέντε «παράθυρα» για κούρεμα προστίμων έως 50% – Οι προθεσμίες και οι 12 δόσεις

Μέχρι πέντε ευκαιρίες για να μειώσουν ακόμα και στο μισό τα πρόστιμα από φορολογικό έλεγχο έχουν οι φορολογούμενοι, εφόσον διευθετήσουν την κύρια οφειλή, μέσα στο χρονικό πλαίσιο π...

Φόρτωση άρθρων...