Τετάρτη
07 Οκτωβρίου 2026

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 2: Ποιοι δικαιούνται κατ΄ εξαίρεση ένταξη

Οικονομία
Δεύτερη ευκαιρία να υποβάλουν τη δήλωση τους για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 2 έχουν οι επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, δυνατότητα υποβολής κατ’ εξαίρεση αίτησης ένταξης στην Επιστρεπτέα Προκαταβολή 2 έχουν όσες επιχειρήσεις δήλωσαν έως τις 26 Ιουνίου στοιχεία στην εφαρμογή «Τα Έσοδά μου», στην πλατφόρμα “myBusinessSupport” (www.aade.gr/mybusinesssupport), της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), χωρίς να υποβάλουν μέχρι τότε τη σχετική δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη χρηματοδοτική ενίσχυση.

Αυτό θα προβλέπει Κοινή Απόφαση των υπουργών και των υφυπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η οποία θα υπογραφεί άμεσα.

Με αυτό τον τρόπο, αντιμετωπίζεται το γεγονός ότι υπήρξαν επιχειρήσεις, οι οποίες αποκλείστηκαν από τη διαδικασία, επειδή εκ παραδρομής δεν υπέβαλαν δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, παρότι δήλωσαν τα στοιχεία εσόδων τους στη σχετική εφαρμογή της πλατφόρμας “myBusinessSupport”.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπλασιάζεται η επιδότηση αλιευτικού πετρελαίου – Έως 32 λεπτά το λίτρο, εξετάζονται επιπλέον μέτρα

Σημαντική ανάσα για τους επαγγελματίες αλιείς αποτελεί ο διπλασιασμός της επιδότησης στο αλιευτικό πετρέλαιο, σε μια περίοδο κατά την οποία το αυξημένο ενεργειακό κόστος επιβαρύνει...

Φόρος εισοδήματος: Στα 5,12 δισ. ευρώ ο φετινός λογαριασμός - Πάνω από 100.000 εκπρόθεσμες δηλώσεις

Μπορεί η προθεσμία για τις φορολογικές δηλώσεις να έχει λήξει από τα τέλη Ιουλίου, όμως ο φετινός λογαριασμός της εφορίας εξακολουθεί να μεγαλώνει. Οι εκπρόθεσμες δηλώσεις συνεχίζο...

Φόρτωση άρθρων...