Πέμπτη
25 Δεκεμβρίου 2025

Γιατί οι αναλυτές συστήνουν «αγορά» των μετοχών της Capital Product Partners

Οικονομία

Προσδοκίες για σταθερές ταμειακές ροές και προοπτικές ανάπτυξης προβλέπουν οι αναλυτές για τη ναυτιλιακή Capital Product Product Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί η απόσχιση του στόλου των τάνκερ που κατέχει η εταιρεία.

«H νομική μορφή της εταιρείας προσφέρει, κατά την άποψη μας, τη δυνατότητα για τη δημιουργία μεγαλύτερης παραγωγής μετρητών προς κατανομή, με ισχυρή βάση ταμειακών ροών χαμηλού κινδύνου, καθώς διαθέτει ένα στόλο πλοίων διαφόρων κατηγοριών, μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοιων και ξηρού φορτίου, με ένα συνδυασμό ναύλων που προέρχονται από τη spot αγορά και από μακροπρόθεσμες και μεσοπρόθεσμες συμβάσεις ναύλωσης», ανέφερε ο αναλυτής Liam Burke σε σημείωμα προς τους πελάτες.

Παράλληλα, ο αναλυτής επισήμανε ότι «η CPLP έχει στήριξη και από την Capital Maritime & Trading Corp, την άλλη εταιρεία συμφερόντων του κ. Μαρινάκη, η οποία αποτελεί μία σταθερή πηγή υψηλών αποδόσεων και υψηλής κάλυψης ναυλώσεων κατά 63% για το 2019″, τονίζει ο Burke.

Η Capital Product Partners την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε συμφωνία συγχώνευσης του στόλου των τάνκερ της με την Diamond S Shipping του Wilbur Ross, σε μία συναλλαγή που αποτιμάται στα 1,65 δισ. δολάρια. Η απόσχιση του στόλου των τάνκερ αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερη αξία για τους μετόχους.

«Πιστεύουμε ότι τα σχέδια απόσχισης του στόλου των δεξαμενόπλοιων σε μια ξεχωριστή εταιρεία, αυξάνει το συνολικό προφίλ κινδύνου αλλά επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της CPLP να συνεχίσουν να αποκομίζουν τις προγραμματισμένες ροές εσόδων από τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συμβάσεις τους, κυρίως του στόλου των εμπορευματοκιβωτίων, συμμετέχοντας παράλληλα στην αύξηση της δυναμικής βελτίωσης της σχέσης προσφοράς / ζήτησης στην αγορά δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού και προϊόντων / χημικών», γράφει ο Burke.

Η συμφωνία αναμένεται να υλοποιηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2019.

«Αν και η δομή της CPLP θα είναι πιθανόν διαφορετική μετά το πρώτο τρίμηνο του 2019, θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε την εταιρεία με βάση την τρέχουσα απόδοση της έως ότου οριστικοποιηθεί η συμφωνία με τη DSS», ανέφερε ο αναλυτής.

[caption id="attachment_558346" align="aligncenter" width="960"]Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Archimidis της Capital Product Partners (CPP) είναι χωρητικότητας 8.266-teu και κατασκευής του έτους 2006 Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Archimidis της Capital Product Partners (CPP) είναι χωρητικότητας 8.266-teu και κατασκευής του έτους 2006[/caption]

ΠΗΓΗ: mononews.gr

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΔΥΠΑ: Επτά νέα προγράμματα για 70.000 ανέργους

Επτά νέα προγράμματα για 70.000 ανέργους ανακοινώνει η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για το 2026, με επιδοτήσεις απασχόλησης, νεανικής επιχειρηματικότητας και στήριξης ευάλωτ...

Αύξηση του προϋπολογισμού κατά 250 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση νέων τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης ανακοινώνει την αύξηση του προϋπολογισμού της πρόσκλησης υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης στη δράση «Ενί...

Φόρτωση άρθρων...