Δεύτερη ευκαιρία, θα έχουν οι καταναλωτές που κάνουν… λάθη ή αστοχίες κατά την αίτηση του Market Pass, ώστε να μην χάσουν τα χρήματα της ενίσχυσης.

Στο Άρθρο 8 της ΚΥΑ που βγήκε για το Market Pass ξεκαθαρίζεται ότι οι δικαιούχοι που δεν δουν χρήματα, είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα είτε στον τραπεζικό του λογαριασμό, θα μπορούν να προβούν σε διορθώσεις υποβάλλοντας εκ νέου αίτηση.

Ωστόσο, καθορίζεται ρητά ότι δεν θα μπορεί να αλλάξει τρόπο πληρωμής της ενίσχυσης.

Περιπτώσεις απόρριψης των διαδικασιών πίστωσης των λογαριασμών

  1. Ειδικά σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό του λογαριασμό, ο αιτών θα ενημερώνεται με e-mail και η αίτηση του θα ενεργοποιείται μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων του άρθρου 2, ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επαναυποβάλει την αίτηση μέχρι την 2α Μαΐου 2023.
  2. Μετά την επανυποβολή ξαναγίνεται η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό, στον επόμενο μήνα όπου πιστώνονται και τα ποσά των προηγούμενων μηνών που απορρίφθηκαν.
  3. Δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του αρχικώς επιλεχθέντος τρόπου καταβολής της ενίσχυσης.