Τετάρτη
07 Οκτωβρίου 2026

Παράταση πληρωμής των επιταγών κατά 75 ημέρες και τον Μάρτιο

Οικονομία
Αναστέλλονται για διάστημα 75 ημερών και οι προθεσμίες εμφάνισης και πληρωμής επιταγών των πληγέντων επιχειρήσεων που λήγουν το μήνα Μάρτιο ενώ παρατείνονται οι προθεσμίες καταβολής βεβαιωμένων οφειλών για τους κομιστές των επιταγών και μειώνονται τα τέλη κυκλοφορίας του 2021 για τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων. Αυτά προβλέπονται σε νέα τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.

Η τροπολογία προβλέπει τα ακόλουθα:

1 Αναστέλλονται από την 1η.3.2021 έως την 31η.3.2021, για τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (Κ.Α.Δ.) των επιχειρήσεων που, είτε έχουν αναστείλει τη δραστηριότητά τους κατ' εφαρμογή κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης είτε έχουν πληγεί δραστικά από την επιδημία του κορωνοϊού, οι προθεσμίες λήξης, εμφάνισης και πληρωμής οφειλόμενων από αυτές αξιογράφων (επιταγών, συναλλαγματικών, γραμματίων σε διαταγή ) κατά 75 ημέρες από την αναγραφόμενη ημερομηνία σε κάθε αξιόγραφο.

- Παρατείνονται, υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις, μέχρι και την 30η.6.2021 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα οφειλών, οι οποίες λήγουν ή έληξαν από 1η.2.2021 έως 28η.2.2021, καθώς και οι προθεσμίες καταβολής Φ.Π.Α. με καταληκτική ημερομηνία υποβολής την 28η.2.2021 και την 31η.3.2021 για τους κομιστές των αξιογράφων αυτών.

2. Μειώνονται από την 25η.2.2021, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα, τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2021 για τα τουριστικά λεωφορεία και επιστρέφονται στους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων τα επιπλέον ποσά τελών κυκλοφορίας έτους 2021, που έχουν καταβληθεί, ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.

3. Αναγνωρίζονται ως αφορολόγητα, ανεκχώρητα και ακατάσχετα στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων τα ποσά της έκτακτης επιδότησης, που χορηγούνται ως αποζημίωση και στα τουριστικά γραφεία, που διαθέτουν και έχουν θέσει σε κυκλοφορία ανοικτού τύπου αστικής περιήγησης πόλεων τουριστικά λεωφορεία. Τα ποσά αυτά δεν δεσμεύονται, δεν συμψηφίζονται με βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα.

4. Αναβάλλεται για την 1η.7.2021, αντί της 1ης.3.2021, ο χρόνος έναρξης ισχύος του νέου τρόπου φορολόγησης ανά δελτίο παιχνιδιού στα τυχερά παίγνια που διεξάγονται με στήλες.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εξωδικαστικός Μηχανισμός: Σε υψηλό εξαμήνου οι ρυθμίσεις τον Σεπτέμβριο – «Κούρεμα» έως και πάνω από 30%

Σε υψηλούς ρυθμούς επανήλθε ο Εξωδικαστικός Μηχανισμός τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας την πλήρη επαναφορά του εργαλείου στην κανονικότητα έπειτα από την παραδοσιακή εποχικότητα του...

Προϋπολογισμός 2027: Φόροι 77,9 δισ. ευρώ και «μαξιλάρι» 400 εκατ. για την ενεργειακή ακρίβεια

Πρόσθετα φορολογικά έσοδα ύψους 2,149 δισ. ευρώ, προβλέπει για το 2027 το προσχέδιο του κρατικού Προϋπολογισμού, λόγω της διατήρησης της αναπτυξιακής δυναμικής της οικονομίας (ο πή...

Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Ξεπέρασε τους 27 εκατομμύρια επιβάτες η κίνηση το εννεάμηνο του 2026

Το αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατέγραψε σημαντική άνοδο για το εννεάμηνο του 2026 ξεπερνώντας τους 27 εκατομμύρια επιβάτες. Η επιβατική κίνηση, τόσο του εσωτερικού, ό...

Φόρτωση άρθρων...