Τις τελευταίες μέρες, όποιος έχει παρατηρητικότητα, διαπιστώνει ότι μια πασίγνωστη αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει προχωρήσει σε... τρελές  προσφορές, δίχως αύριο!

Χθες, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, υπέγραψε την απόφαση για την επιβολή προστίμου ύψους 140.000 ευρώ σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ, καθώς μετά από ελέγχους της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, διαπιστώθηκε ότι πωλούσε με μεγαλύτερο μεικτό περιθώριο κέρδους, παραβαίνοντας τα προβλεπόμενα στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 20ης Μαρτίου 2020, σχετικά με τη λήψη των μέτρων αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας.

Εν ολίγοις, η αλυσίδα πιάστηκε στη "φάκα" για αισχροκέρδεια.

Και επειδή πρόκειται για πολύ μεγάλη αλυσίδα που πιέστηκε πολύ από τον ανταγωνισμό το τελευταίο έτος, είπε, να βγάλει τα... σπασμένα από τους καταναλωτές. Και αφού οι καταναλωτές με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα μάθουν για ποια αλυσίδα πρόκειται, οι ιθύνοντες σκέφτηκαν ότι η καλύτερη άμυνα, είναι η επίθεση!  Γι αυτο και το έχουν ρίξει στις προσφορές..

Αυτό που τέλος ΔΕΝ αντιλαμβανόμαστε είναι γιατί το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν δημοσιοποιεί το όνομα της αλυσίδας του Σούπερ Μάρκετ, έτσι ώστε να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΟΥΝ και οι καταναλωτές, από μελλοντικές αντίστοιχες πρακτικές;