«Πικρές» έχουν γίνει πλέον οι σοκολάτες, τα γλυκά και τα παγωτά, καθώς οι τιμές τους αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. Αυτή η τάση επηρεάζει τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις του κλάδου, δημιουργώντας νέες προκλήσεις στην αγορά και την καθημερινή κατανάλωση.
Η Νίκη Βαγγέλη, διευθύντρια marketing και πωλήσεων δικτύου αλυσίδας ζαχαροπλαστείων μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για το παγωτό και την τιμή του, που έχει εκτοξευθεί. «Η αύξηση είναι 5% φέτος, παρόλο που οι πρώτες ύλες είναι 30% και πάνω. θέλουμε να κρατήσουμε το παγωτό ως απόλαυση και όχι ως πολυτέλεια. Η μπάλα σε μας κοστίζει 2,40 ευρώ αλλά έχουμε την δυνατότητα κάποιος να βάλει δύο γεύσεις. «Αδικείται» η μπάλα, η οποία σε μας είναι 150 γραμμάτια. Στα συσκευασμένα και στα παγωτά στο περίπτερο, οι τιμές είναι διπλάσιες σε σχέση με ένα ζαχαροπλαστείο αναφορικά με τα γραμμάρια και την τιμή ανά κιλό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παγωτό: Πού οφείλονται οι ανατιμήσεις
-Στην αύξηση των πρώτων υλών (κακάο, ζάχαρη, γάλα, κ.ά).
-Στην αύξηση του συνολικού λειτουργικού κόστους (ενέργεια, ενοίκια, συντήρηση εξοπλισμού, ασφαλιστικές εισφορές προσωπικού).
Θεοδωρικάκος: Υπεγράφησαν τα τρία πρώτα αναπτυξιακά καθεστώτα με 450 εκατ. ευρώ για τo 2025
Ψηφιακό πελατολόγιο: Απεργίες και κινητοποιήσεις από τα συνεργεία αυτοκινήτων
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις