Τετάρτη
07 Οκτωβρίου 2026

Τέλη Κυκλοφορίας: Απόφαση του ΣτΕ για παραγραφή – Tι αλλάζει και ποιους αφορά

Οικονομία
ΠΗΓΗ: moneypress.gr

Στην παραγραφή όλων των αξιώσεων για Τέλη Κυκλοφορίας που δεν έχουν βεβαιωθεί πέραν της 5ετίας οδηγεί απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) που ορίζει τα χρονικά όρια που έχει η διοίκηση για να αξιώσει χρηματικά ποσά.

Η απόφαση αυτή ανατρέπει πλήρως την πάγια θέση της φορολογικής διοίκησης ότι ο χρόνος παραγραφής των Τελών Κυκλοφορίας είναι 20ετής, και έρχεται να εναρμονιστεί πλήρως με παλαιότερες αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ (Ολομέλεια ΣτΕ, 2017) σχετικά με φορολογικές υποθέσεις, στις οποίες αποφάνθηκε ρητά πως η παραγραφή είναι 5ετής.

Η απόφαση

Η απόφαση του ΣτΕ Β’ 1611/2020 αφορούσε στην προσφυγή κατά βεβαιώσεων επιβολής Τελών Κυκλοφορίας παρελθόντων ετών – 5ετής και όχι 20ετής η παραγραφή τους. Σύμφωνα με την περίληψη, η αίτηση αναίρεσης κατά απόφασης ΔΕφΑθ που απορρίπτει προσφυγή κατά βεβαιωτικών καταλόγων επιβολής τελών κυκλοφορίας παρελθόντων ετών.

Σύμφωνα με την περίληψη η αίτηση αναίρεσης κατά απόφασης ΔΕφΑθ που απορρίπτει προσφυγή κατά βεβαιωτικών καταλόγων επιβολής τελών κυκλοφορίας παρελθόντων ετών. Παραδεκτώς ασκείται η αίτηση καθώς δεν υφίσταται επί των νομικών  ζητημάτων νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Προϋπολογισμός 2027: Οι αλλαγές που έρχονται στην τσέπη – Ποιοι κερδίζουν από φόρους, συντάξεις και εισφορές

Ένα ευρύ πακέτο φορολογικών ελαφρύνσεων, αυξήσεων εισοδημάτων και παρεμβάσεων για νοικοκυριά και επιχειρήσεις φέρνει το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού για το 2027. Στο επίκε...

Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»: Ξεπέρασε τους 27 εκατομμύρια επιβάτες η κίνηση το εννεάμηνο του 2026

Το αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατέγραψε σημαντική άνοδο για το εννεάμηνο του 2026 ξεπερνώντας τους 27 εκατομμύρια επιβάτες. Η επιβατική κίνηση, τόσο του εσωτερικού, ό...

Φόρτωση άρθρων...