- H διπλή κάλπη όπως όλα δείχνουν, μπορεί να επηρεάσει πολλούς ετεροδημότες και να τους αποτρέψει από το να συμμετέχουν τουλάχιστον την πρώτη φορά στην εκλογική διαδικασία. Κάποιοι θα σκεφτούν γιατί να ξοδέψουν δύο φορές για να μεταβούν στον τόπο καταγωγής τους. Οι εποχές είναι δύσκολες και ακόμα και εκατό ή εκατό πενήντα ευρώ μπορεί να λείπουν από πολλές οικογένειες. Πόσο μπορεί αυτή η παράμετρος να επηρεάσει το αποτέλεσμα της 21ης Μαΐου; Ίδωμεν...       

- H αλήθεια είναι ότι μετά την πρόσφατη τηλεμαχία των πολιτικών αρχηγών ήρθε πάλι στην επικαιρότητα το θέμα των υποκλοπών, ενώ το τελευταίο μήνα είχε σχεδόν ξεχαστεί. Η αντιπολίτευση άρπαξε την ευκαιρία για να κάνει ντόρο για μια "υπόθεση" ή «σκάνδαλο» που φέρνει ομολογουμένως σε δύσκολη θέση την κυβερνητική παράταξη και τα στελέχη της. Δεν γνωρίζουμε κατά πόσο μπορεί αυτό να επηρεάσει την εκλογική επιρροή, σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης είναι πολύ πιθανόν.    

- Στη μάχη της Θεσσαλίας πρωταγωνίστησαν πρόσφατα οι δύο βασικοί μονομάχοι για την εξουσία. Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας βρέθηκαν ενώπιον του εκλογικού τους ακροατηρίου σε Βόλο και Λάρισα αντίστοιχα. Την επόμενη εβδομάδα κορυφώνεται η καμπάνια τους με μεγάλες συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτά για τις εντυπώσεις γιατί η πραγματική μάχη θα γίνει όταν ανοίξουν οι κάλπες το πρωί της επόμενης Κυριακής.       

- Η αλήθεια είναι ότι τα κόμματα πρέπει να είναι πιο προσεκτικά όταν υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια. Από τις αρχές του 2024 θα ισχύσει το νέο σύμφωνο σταθερότητας, το οποίο ακόμα βρίσκεται υπό συζήτηση ανάμεσα στους ευρωπαίους εταίρους. Πρακτικά οι Κυβερνήσεις των χωρών μελών της ευρωζώνης θα τεθούν εκ νέου υπό δημοσιονομικούς περιορισμούς, οπότε ας μην εκτίθενται πολύ ενώπιον της κοινής γνώμης γιατί θα το βρουν μπροστά τους.       

-Είναι επιτακτική η ανάγκη η επόμενη Κυβέρνηση όποια και αν είναι να ασχοληθεί εντατικά με την κατάσταση και την αναβάθμιση των ελληνικών σιδηροδρόμων. Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη τα προβλήματα, μικρότερης εμβέλειας, παραμένουν και οι σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ μέσου και επιβατικού κοινού δεν έχουν αποκατασταθεί. Το ίδιο ισχύει και για τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο στην Αθήνα που λειτουργεί με τεράστιες δυσκολίες.