- Μαθαίνουμε ότι το πρόγραμμα του πρωθυπουργού είναι γεμάτο από διεθνείς επαφές και ταξίδια σε ολόκληρη την Ευρώπη. Μετά από την επίσκεψη στο Λονδίνο ο Κυριάκος Μητσοτάκης προετοιμάζεται για ένα βαρύ πρόγραμμα που περιλαμβάνει επαφές με πρωθυπουργούς, σύνοδο κορυφής και ζυμώσεις στο πλαίσιο του ΕΛΚ. Αυτά για τον επόμενο μήνα, διότι τη νέα χρονιά αναμένεται να οργώσει ολόκληρη τη χώρα ενόψει των δύσκολων Eκλογών.       

- Με νύχια και με δόντια προσπαθεί η αξιωματική αντιπολίτευση να συντηρήσει το θέμα των υποκλοπών, το οποίο επηρεάζει έως ένα βαθμό και την κοινή γνώμη. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή έχει αναλάβει ο ίδιος ο κ. Τσίπρας, ο οποίος συνεχίζει να καταθέτει απανωτές επίκαιρες ερωτήσεις προς τον Πρωθυπουργό, για να προκαλέσει σχετική συζήτηση στην Ολομέλεια. Από την άλλη πλευρά ο κ. Μητσοτάκης δεν πρόκειται να του κάνει τη χάρη, αν δεν εξασφαλίσει τα απαραίτητα επιχειρήματα για να τον αντιμετωπίσει μέσα στο Κοινοβούλιο.         

- Παίρνουμε αφορμή τα όσα είπε πρόσφατα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι δηλαδή η Νέα Δημοκρατία  στοχεύει να αποκαταστήσει τις αδικίες που προκάλεσαν στο εισόδημα του μέσου πολίτη τα μνημόνια, για να αναρωτηθούμε πως θα αξιοποιηθεί το δημοσιονομικό μαξιλαράκι ενόψει των εκλογών. Μία εκ των αδικιών αφορά και στα δώρα των δημοσίων και των συνταξιούχων. Αν προχωρήσει ο κ. Μητσοτάκης στην επαναφορά τους τότε ορθώς μπορεί να σκέφτεται ότι ο στόχος του 38% είναι εφικτός.      

- Η πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει προκαλέσει την πτώση και στις τιμές των καυσίμων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι ότι σε σύγκριση με τη Γερμανία η Ελλάδα παραμένει ακριβότερη στη τιμή της αντλίας. Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία που δημοσίευσε η FAZ, ο Γερμανός πολίτης πληρώνει το γέμισμα του ρεζερβουάρ 1,75 το λίτρο. Αυτό σημαίνει πως στη χώρα μας, οι τιμές παραμένουν υψηλές κυρίως λόγω της υπερφορολόγησης και όχι της ξενόφερτης ακρίβειας που πολλές φορές διατυμπανίζουν τα κυβερνητικά στελέχη.           

- Παρέλυσε, υποτίθεται τουλάχιστον, ολόκληρη η Αυστρία τη Δευτέρα, λόγω της εικοσιτετράωρης απεργίας στο σιδηρόδρομο. Παρ’ όλα αυτά εντύπωση προκαλούν τα αποτελέσματα δημοσκόπησης της εφημερίδας Kronen, σύμφωνα με τα οποία η κινητοποίηση των εργαζομένων επηρέασε αρνητικά την μετακίνηση μόνο του 30% όσων πήγαν στο γραφείο τους το πρωί της συγκεκριμένης μέρας. Κάτι λάθος πρέπει να κάνουμε στη δική μας χώρα, αφού κάθε φορά που τα μέσα κλείνουν δημιουργείται το απόλυτο χάος.