Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Άγιον Όρος: Στο νοσοκομείο 11 τουρίστες που έφαγαν δηλητηριώδη μανιτάρια

Συναγερμός σήμανε στο Άγιον Όρος έπειτα από δηλητηρίαση ομάδας Ρουμάνων τουριστών που κατανάλωσαν δηλητηριώδη μανιτάρια.

Έντεκα Ρουμάνοι τουρίστες που έφαγαν τα μανιτάρια, εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, σύμφωνα με πληροφορίες του Thesstoday. 

Τους άτυχους τουρίστες παρέλαβαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. Κάποιοι διακομίστηκαν στο Κέντρο Υγείας Πολύγυρου και οι υπόλοιποι στο Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια σχολεία καταργούνται τη νέα χρονιά: Συγχωνεύονται 70 Νηπιαγωγεία και 12 Δημοτικά

Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, του υπουργείου ...

Φόρτωση άρθρων...