Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Άγιον Όρος: Στο νοσοκομείο 11 τουρίστες που έφαγαν δηλητηριώδη μανιτάρια

Συναγερμός σήμανε στο Άγιον Όρος έπειτα από δηλητηρίαση ομάδας Ρουμάνων τουριστών που κατανάλωσαν δηλητηριώδη μανιτάρια.

Έντεκα Ρουμάνοι τουρίστες που έφαγαν τα μανιτάρια, εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, σύμφωνα με πληροφορίες του Thesstoday. 

Τους άτυχους τουρίστες παρέλαβαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. Κάποιοι διακομίστηκαν στο Κέντρο Υγείας Πολύγυρου και οι υπόλοιποι στο Νοσοκομείο «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εξαφανίστηκε 34χρονος στη Νίκαια

Συναγερμός έχει σημάνει για την εξαφάνιση του 34χρονου Αρτούρ Καραπετιάν το απόγευμα της Κυριακής 21ης Ιουνίου στη Νίκαια. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε σήμερα για την ...

Φόρτωση άρθρων...