Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Αγρίνιο: Παραδόθηκε και ο δεύτερος δραπέτης Ρομά που το έσκασε από τα κρατητήρια

Ελλάδα

Παραδόθηκε στην Αστυνομία και ο 18χρονος Ρομά που είχε δραπετεύσει από τα κρατητήρια της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας. Ο 18χρονος είχε συλληφθεί για διάρρηξη με στόχο ΑΤΜ στο Αγρίνιο.

Νωρίτερα, είχε παραδοθεί συνοδεία του δικηγόρου του και ο 20χρονος Ρομά που είχε δραπετεύσει.

Οι δύο Ρομά απέδρασαν ανήμερα του Πάσχα την ώρα που προαυλίζονταν, ενώ κρατούνταν στην αστυνομική διεύθυνση ενόψει της μεταγωγής τους σε δυο σωφρονιστικά καταστήματα καθώς είχαν κριθεί προφυλακιστέοι για την διάρρηξη με στόχο ATM στην πόλη του Αγρινίου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...