Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αγρίνιο: Σε κρίσιμη κατάσταση γυναίκα που υπέστη ηλεκτροπληξία

Σε κρίσιμη κατάσταση στο Νοσοκομείο Αγρινίου νοσηλεύεται μία 56χρονη γυναίκα, η οποία και υπέστη ηλεκτροπληξία στο σπίτι της, την περασμένη Κυριακή 18 Μαΐου.

Η άτυχη γυναίκα βρισκόταν στο μπαλκόνι του σπιτιού της, στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου, όπου και έριχνε νερά και σφουγγάριζε, σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.

Αρχικά, υπήρχαν αναφορές πως ηλεκτρική συσκευή που δεν είχε καλή γείωση βραχυκύκλωσε, με αποτέλεσμα η 56χρονη λόγω και των νερών στο μπαλκόνι, να υποστεί ηλεκτροπληξία. 

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως η γυναίκα έριξε κατά λάθος νερό σε πρίζα που βρίσκονταν στο μπαλκόνι με αποτέλεσμα να συμβεί το περιστατικό.

Διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου με σταθμό του ΕΚΑΒ που κλήθηκε στο σημείο, ενώ αγωνιώδεις ήταν οι προσπάθειες να κρατηθεί στην ζωή με καρδιοπνευμονική ανάνηψη.

Η 56χρονη νοσηλεύεται στην Εντατική του Νοσοκομείου Αγρινίου, δίνοντας «μάχη» για να κρατηθεί στην ζωή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραγωδία στην Κω - Νεκρή 18χρονη Ολλανδή

Νεκρή βρέθηκε μία 18χρονη Ολλανδή, στο διαμέρισμα όπου διέμενε στην πόλη της Κω. Την άτυχη νεαρή εντόπισε η 19χρονη συγκάτοικός της, επίσης Ολλανδή το πρωί της Κυριακής. Στο δι...

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...