Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αγρότες έκλεισαν ξανά την Εγνατία Οδό στην Κομοτηνή

Ελλάδα

Το ρεύμα προς Ξάνθη της Εγνατίας Οδού στο ύψος του δυτικού κόμβου Κομοτηνής, έχουν αποκλείσει ξανά, με τα τρακτέρ τους, αγρότες της Ροδόπης. Οι αγρότες της Ροδόπης είχαν προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση από χθες το βράδυ έως σήμερα το πρωί.

Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μέσω της πόλης της Κομοτηνής και της παλαιάς εθνικής οδού Κομοτηνής-Ξάνθης.

Το μπλόκο θα παραμείνει στο σημείο έως τις 6 το απόγευμα, όταν οι αγρότες θα αφήσουν και πάλι ελεύθερη την κυκλοφορία, ενώ θα επανέλθουν εκ νέου τα μεσάνυχτα.

Όπως αποφάσισαν, θα προβαίνουν στην εν λόγω ενέργεια ανά έξι ώρες. Η «βάση» των αγροτών είναι στο 5ο χιλιόμετρο της παλαιάς εθνικής οδού Κομοτηνής-Ξάνθης, αναφέρει το ertnews.



 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...