Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Αλεξανδρούπολη: Ελεύθεροι οι έξι συλληφθέντες για τον καταγγελλόμενο βιασμό του 5χρονου

Ελεύθεροι αφέθηκαν οι έξι συλληφθέντες για την υπόθεση του καταγγελλόμενου βιασμού του 5χρονου από συνομήλικους του σε νηπιαγωγείο της Αλεξανδρούπολης.

Πρόκειται για τέσσερις γονείς και δύο νηπιαγωγούς. Οι νηπιαγωγοί κατηγορούνται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και οι γονείς για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου. 

Η υπόθεση αναμένεται να εκδικαστεί τη Δευτέρα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νόμος Κατσέλη: «Παγώνουν» οι τόκοι στα δάνεια μέχρι να ξεκαθαρίσει η απόφαση του Αρείου Πάγου

Σε καθεστώς αναμονής παραμένουν επενδυτές, εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (servicers) και τράπεζες αναφορικά με την εφαρμογή της πρόσφατης απόφασης του Αρείου Πάγου που αφορά του...

Φόρτωση άρθρων...