Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αλεπού έκανε βόλτα στο Μέγαρο Μαξίμου (Video)

Ελλάδα

Μια αλεπού μπήκε στον προαύλιο χώρο του Μεγάρου Μαξίμου. 

Πριν την καταγραφή της από τις κάμερες του Μεγάρου Μαξίμου, η αλεπού είχε περάσει από το Προεδρικό Μέγαρο, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκε προς τον Εθνικό Κήπο, όπου χάθηκαν τα ίχνη της.

Το τελευταίο μήνα, αρκετές αλεπούδες έχουν εμφανιστεί στον αστικό ιστό, όπως στο Κολωνάκι, στη Νέα Σμύρνη, το Κορωπί, ενώ τον Δεκέμβριο, μια αλεπού εθεάθη κοντά στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμό».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...