Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Αμαλιάδα: Ζούσε επί 20 ημέρες με τη νεκρή μητέρα του

Ελλάδα

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι ένας άνδρας ζούσε με τη νεκρή μητέρα του για περίπου είκοσι ημέρες, στο σπίτι τους στην Αμαλιάδα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Patrisnews.com, η έντονη δυσοσμία που ερχόταν από το διαμέρισμα, κινητοποίησε τους γείτονες, οι οποίοι κάλεσαν την αστυνομία.

Μέχρι στιγμής παραμένουν άγνωστα τα αίτια του θανάτου της γυναίκας, ενώ οι συνθήκες κάτω από τις οποίες ανευρέθηκε η σορός και το γεγονός ότι βρισκόταν μέσα στο σπίτι, διερευνώνται από τις αρχές, οι οποίες, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έχουν προχωρήσει και στην σύλληψη του γιού.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δίκη για τα Τέμπη: Στο επίκεντρο τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση των κατηγορουμένων

Με τα δύο αιτήματα που υπέβαλαν οι συνήγοροι υποστήριξης της κατηγορίας συνεχίζεται σήμερα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισα...

Σαν σήμερα - 23 Ιουνίου

Γεγονότα 1611: Κατά τη διάρκεια αποστολής στη Βόρεια Αμερική, το πλήρωμα του Βρετανού εξερευνητή Χένρι Χάντσον στασιάζει και εγκαταλείπει τον ίδιο, το γιο του και άλλα 7 μέλη το...

Φόρτωση άρθρων...