Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Αργυρούπολη: 17χρονοι και 18χρονος ξυλοκόπησαν και λήστεψαν διανομέα - Στο νοσοκομείο το θύμα

Ελλάδα

Στην Αργυρούπολη, ομάδα ανηλίκων επιτέθηκε σε διανομέα φαγητού κατά τη διάρκεια παράδοσης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τον περίμεναν τρία άτομα, δύο 17χρονοι και ένας 18χρονος, οι οποίοι τον χτύπησαν άγρια, με αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις του. Παρά την λιποθυμία του, η επίθεση συνεχίστηκε, ενώ οι δράστες προσπάθησαν να του αρπάξουν το τσαντάκι, παίρνοντας τελικά μόνο το φαγητό, προτού διαφύγουν.

Ο διανομέας χρειάστηκε να νοσηλευτεί για αρκετές μέρες στο νοσοκομείο, ενώ μέχρι στιγμής έχει συλληφθεί ένας 17χρονος για την υπόθεση. Οι άλλοι δύο δράστες αναζητούνται.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα

Σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, γιορτάζουν οι: Λίβιος, Λίβας, Λιβύη Έρως, Έρωτας Φεβρωνία, Φευρωνία, Φεύρω, Φέβρω, Φέβρα, Φεύρα, Φεβρούλα, Φευρούλα, Φευρωνίτσα, Φεβρωνίτσα ...

Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιά

Έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας δρομολογούνται σε εννέα νησιά. Σε ειδική εκδήλωση στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπεγράφη από τον Σταύρο Πα...

Φόρτωση άρθρων...