Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Αχαΐα: Αγνοείται 59χρονος που είχε βγει να μαζέψει μανιτάρια

Ελλάδα

Συναγερμός στις Αρχές της Αχαΐας σήμανε το απόγευμα του Σαββάτου για την εξαφάνιση ενός 59χρονου άνδρα στις Βελιτσές.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα pelop.gr, ο 59χρονος αγνοείται από το μεσημέρι, όπου έφυγε για να μαζέψει μανιτάρια. Οι δικοί του ανησύχησαν και ο αδελφός του δήλωσε το απόγευμα την εξαφάνισή του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σημείο όπου κατευθύνθηκε ο άνδρας προς αναζήτηση μανιταριών να είναι απόκρημνο – γκρεμός.

Στις έρευνες για τον εντοπισμό του συμμετέχει η 6η ΕΜΑΚ Πάτρας, και ο ειδικά εκπαιδευμένος σκύλος «Δούκας».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Διέρρηξαν σπίτι και πήραν ολόκληρο χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται σε εξέλιξη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη ή των δραστών που φέρονται να διέπραξαν διάρρηξη σε κατοικία στην περιοχή του Φαληρακίου Ρό...

Πώς δρούσε το κύκλωμα με τις ρευματοκλοπές που «χάκαρε» τους μετρητές - Ζημιά πάνω από 9 εκατ. ευρώ

Ανακοίνωση με λεπτομέρειες για τον τρόπο δράσης του κυκλώματος ρευματοκλοπών που εξαρθρώθηκε εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία. Όπως αναφέρει, συνολικά έχουν συλληφθεί πέντε άτομα, ε...

Φόρτωση άρθρων...