Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Άνοιξε η Αθηνών - Λαμίας: Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στο Ακραίφνιο

Ελλάδα

Βελτιωμένη είναι η εικόνα στη μεγάλη πυρκαγιά στον Ορχομενό Βοιωτίας, στο ύψος του Ακραίφνιου.

Οι φλόγες πέρασαν στην άλλη πλευρά της Εθνικής με αποτέλεσμα να κλείσει και στα δύο ρεύματα η Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας. Ο δρόμος δόθηκε εκ νέου στην κυκλοφορία λίγοι μετά τις 7:30 το απόγευμα.

Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται και στα δύο ρεύματα της ΠΑΘΕ. Για το ρεύμα προς Αθήνα, η κίνηση εκτρέπεται από τον Α/Κ Ακραίφνιου (108 χ.θ.) μέχρι τον Α/Κ Θηβών (90 χ.θ.). Για το ρεύμα προς Λαμία, η κυκλοφορία εκτρέπεται από τον Α/Κ Θηβών (90 χ.θ.) έως τον Α/Κ Κάστρου (115 χ.θ.).

Έχουν κινητοποιηθεί επίγειες και εναέριες δυνάμεις oι οποίες και σταδιακά, από την ώρα εκδήλωσης του πύρινου μετώπου, ενισχύθηκαν.

Έτσι, πλέον επιχειρούν 110 πυροσβέστες με 6 ομάδες πεζοπόρο και 23 οχήματα. Από αέρος 12 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα.

Για τη φωτιά ενεργοποιήθηκε το 112.

Σύμφωνα με το μήνυμα οι πολίτες πρέπει να βρίσκονται ετοιμότητα και να ακολουθήσουν τις οδηγίες των αρχών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επέστρεψαν νωρίτερα οι μωβ μέδουσες: Πού έκαναν την εμφάνισή τους και τι να προσέξετε

Οι μωβ μέδουσες εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχία στους λουόμενους, ιδιαίτερα μετά τις έντονες πληθυσμιακές εξάρσεις που καταγράφηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε αρκετές περιοχές της...

Φόρτωση άρθρων...