Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ελεύθεροι δίχως όρους αφέθηκαν οι δυο ΟΥΚαδες – Η απόφαση του Ναυτοδικείου

Ελλάδα

Ελεύθερα χωρίς να τους επιβληθεί κανένας περιοριστικός όρος αφέθηκαν τα δύο μέλη της Μονάδας Υποβρύχιων Καταστροφών του Πολεμικού Ναυτικού με απόφαση του αρμόδιου εισαγγελέα του Ναυτοδικείου. Και οι δυο αντιμετωπίζουν κατηγορίες σε βαθμό πλημμελήματος και θα διενεργεί περαιτέρω έρευνα.

Σε δήλωσή του ο συνήγορος των δυο κατηγορουμένων Βαγγέλης Καντιάνης ανέφερε: «Μια «πολύδιαφημισμένη δικογραφία» ακόμη αποδείχθηκε «άνθρακες», καθώς αμφότεροι οι εντολείς μου μάχιμα στελέχη της πλέον επίλεκτης μονάδας του Ελληνικού Ναυτικού αφέθησαν ελεύθεροι σήμερα από την εισαγγελία Ναυτοδικείου Πειραιώς επειδή αποδείχτηκε ότι ουδεμία σχέση είχαν με τον έτερο συλληφθέντα όπως επίσης ουδεμία επικοινωνία είχαν με αυτόν. Ως εκ τούτου όλα τα σημερινά δημοσιεύματα περί δήθεν «συνεργασίας» ποινικών – τρομοκρατών «επικείμενου μεγάλου χτυπήματος, κ.λπ.» αποτελούν φαντασιοπληξίες και κακά σενάρια αποτυχημένων σκηνοθετών. Ευτυχώς που λειτουργοί της Δικαιοσύνης δεν αφήνουν τους αποτυχημένους σκηνοθέτες να υπαγορεύουν τις αποφάσεις τους».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δίκη για τα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Απορριπτική ήταν η απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας για τα αιτήματα της οπτικοακουστικής κάλυψης και αναμετάδοσης της δίκης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τ...

Κοινή επιχείρηση ΕΛ.ΑΣ. και ΔΕΔΔΗΕ για ρευματοκλοπές σε όλη την Ελλάδα - Ζημιά 9 εκατ. ευρώ

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη για την εξάρθρωση σπείρας, που εμπλέκεται σε υποθέσεις ρευματοκλοπών σε περιοχές όλης της χ...

Φόρτωση άρθρων...