Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εμμένουν στις «θέσεις» τους οι αγρότες: Έκλεισαν την παλαιά Εθνική Αθηνών-Πατρών – «Δεν θα κλιμακώσουμε άλλο μέχρι τη συνάντηση με τον Μητσοτάκη»

Ελλάδα

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες, λίγα εικοσιτετράωρα πριν την συνάντηση αντιπροσωπείας τους  με τον Πρωθυπουργό, την Τρίτη, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Πριν απο λίγο αγρότες έκλεισαν την παλαία Εθνική Οδό Αθηνών -Πατρών, στο ύψος του Αιγίου.

Πρόκειται για συμβολικό αποκλεισμό, διάρκειας περίπου μιας ώρας.

Δεν επιθυμούν να κλιμακώσουν περαιτέρω τις κινητοποιήσεις τους, αναμένοντας την συνάντηση με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, την Τρίτη.

Από εκεί κι έπειτα, δηλώνουν έτοιμοι να προχωρήσουν σε δυναμικότερες κινητοποιήσεις, εφόσον δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.

Το μεσημέρι αγρότες του Αγρινίου σε συνεργασία με συναδελφους τους απο την  Αχαΐας ανοιξαν  τα διόδια της γέφυρας Ρίου -Αντιρίου

Συμβολικό αποκλεισμό στον κόμβο Στρυμονικού, πραγματοποίησαν αγρότες των Σερρών.

Αλλοι συναδελφοί του απέκλεισαν τις Καστανιές Έβρου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

Φόρτωση άρθρων...