Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Επαναπατρίζονται οι κλεμμένες αρχαιότητες του Άργους

Πολιτισμός

Εννέα αρχαία αγγεία, τα οποία επαναπατρίζονται στην Ελλάδα, παρέλαβε η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, σε ειδική τελετή, στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βουδαπέστης, παρουσία της Υφυπουργού Πολιτισμού και Καινοτομίας της Ουγγαρίας Ανίτα Κις - Χέγκι.

Οι αρχαιότητες είχαν κλαπεί από το Αρχαιολογικό Μουσείο του Άργους, μεταξύ των ετών 1970-1992 και επιστρέφουν στη χώρα μας μετά από πολυετή προσπάθεια, που ξεκίνησε το 2008. 

Τα στελέχη του Υπουργείου Πολιτισμού, με συστηματική και τεκμηριωμένη εργασία, απέδειξαν ότι τα εννέα αγγεία προέρχονται από ανασκαφή στην Αργολίδα. 

Η επιστροφή τους αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην αντιμετώπιση μιας μακρόχρονης υπόθεσης αρχαιοκαπηλίας, αναδεικνύοντας την αδιάλειπτη και σταθερή προσπάθεια της Ελλάδας να προστατεύει και να επαναφέρει τα πολιτιστικά της αγαθά στον τόπο προέλευσής τους.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Φεστιβάλ Ολυμπίων»: Το νέο αμφιθέατρο στους Κήπους του Ζαππείου και το πολιτιστικό πρόγραμμα

Στην καρδιά της Αθήνας, στους Κήπους του Ζαππείου, εκεί όπου η ιστορία συναντά τη διαχρονική ομορφιά, γεννιέται ένας νέος τόπος συνάντησης και δημιουργικής έκφρασης και ένας φιλόδο...

Η ξεγνοιασιά του θέρους: Ομαδική Εικαστική Έκθεση στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών Τσιχριζτή

Με το καλοκαίρι να έχει ήδη ξεκινήσει και με την προσδοκία να λειτουργήσει ως καταφύγιο από το άγχος της καθημερινότητας, προσκαλώντας μας να συνδεθούμε αρμονικά με τη φύση και να ...

Φόρτωση άρθρων...