Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Έπεσε ασανσέρ στον «Ερυθρό Σταυρό»: Τέσσερις τραυματίες

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», μετά από την πτώση ασανσέρ.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κόπηκαν τα συρματόσχοινα κι έπεσε. Μέσα ήταν ένας ασθενής με συνοδό και δυο διασώστες ιδιωτικής εταιρείας ασθενοφόρων.

Αξίζει να σημειωθεί πως το νοσοκομείο φέρεται να υποστήριξε ότι διαθέτει πιστοποιητικό συντήρησης του ασανσέρ.

Τα άτομα που ήταν μέσα έχουν τραυματιστεί, ωστόσο δεν υπάρχει κάποιος που να είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εντοπισμός 32 μεταναστών νότια της Κρήτης

Λέμβος με 32 αλλοδαπούς εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). ...

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

Σεισμός 5,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην Κάρπαθο, με το εστιακό βάθος να εντοπίζεται στα 10 χιλιόμετρα. Η σεισμική δόνηση έλαβε χώρα μόλις 7 χιλιόμετρα νοτιοδ...

Φόρτωση άρθρων...