Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Έπεσε ασανσέρ στον «Ερυθρό Σταυρό»: Τέσσερις τραυματίες

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», μετά από την πτώση ασανσέρ.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κόπηκαν τα συρματόσχοινα κι έπεσε. Μέσα ήταν ένας ασθενής με συνοδό και δυο διασώστες ιδιωτικής εταιρείας ασθενοφόρων.

Αξίζει να σημειωθεί πως το νοσοκομείο φέρεται να υποστήριξε ότι διαθέτει πιστοποιητικό συντήρησης του ασανσέρ.

Τα άτομα που ήταν μέσα έχουν τραυματιστεί, ωστόσο δεν υπάρχει κάποιος που να είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη - Ισχυρές δυνάμεις στην περιοχή

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/6, στον Ασπρόπυργο, σε χαμηλή ξερή βλάστηση πάνω από την λίμνη Κουμουνδούρου κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη. Σύμφωνα με επίσημη ενημέ...

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ευρωπαίων Εισαγγελέων

Την απόρριψη της προσφυγής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας (EPPO) σχετικά με τη διετή ανανέωση της θητείας τριών ελλήνων εντεταλμένων Ευρωπαίων εισαγγελέων, ως απαράδεκτης, αποφάσισε η ...

Φόρτωση άρθρων...