Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Επιβάτης μπήκε σε λεωφορείο μαζί με το... μηχανάκι του (εικόνα)

Ελλάδα

Ακόμη μια ιστορία καθημερινής τρέλας έκανε τον γύρο του διαδικτύου, με έναν χρήστη του Twitter να αποτυπώνει την ασυνήθιστη εικόνα που συνάντησε μέσα σ’ ένα λεωφορείο.

Ο συγκεκριμένος, μπαίνοντας το πρωί, περίπου στις 8:30, όπως αναφέρει στα σχόλια, αντίκρισε μέσα ένα μηχανάκι, το οποίο και φωτογράφησε.

«Μπορεί να μην φοράνε μάσκες στο λεωφορείο αλλά τουλάχιστον φέρνουν το μηχανάκι τους. (Δεν είναι αναπηρικό)», έγραψε χαρακτηριστικά.

Όπως είναι λογικό, τα σχόλια έπεσαν βροχή, με τους περισσότερους χρήστες στην προσπάθειά τους να σχολιάσουν χιουμοριστικά το σκηνικό, να επικεντρώνονται στην τιμή της βενζίνης και το Fuel Pass.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εξαφανίστηκε 34χρονος στη Νίκαια

Συναγερμός έχει σημάνει για την εξαφάνιση του 34χρονου Αρτούρ Καραπετιάν το απόγευμα της Κυριακής 21ης Ιουνίου στη Νίκαια. Το «Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώθηκε σήμερα για την ...

Φόρτωση άρθρων...