Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εργαζόμενος πέθανε από ανακοπή εν ώρα υπηρεσίας σε διάβαση του ΟΣΕ στη Λάρισα

Ελλάδα

Τραγωδία σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στη Λάρισα, καθώς, σύμφωνα με το larissanet, ένας εργαζόμενος σε διάβαση των σιδηροδρομικών γραμμών, η οποία βρίσκεται επί της οδού Βόλου, ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία και κατέρρευσε.

Πολίτες, οι οποίοι αντιλήφθηκαν το συμβάν, κάλεσαν το ΕΚΑΒ, με τους διασώστες να σπεύδουν στο σημείο.

Αμέσως ξεκίνησε η μάχη για να κρατηθεί ο εργαζόμενος στη ζωή, καθώς η πρώτη εικόνα καταδείκνυε πως είχε υποστεί ανακοπή.

Οι προσπάθειες ήταν συνεχείς, όμως δυστυχώς ο άνδρας – κατά πληροφορίες 63 ετών – έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Αγρίνιο: 26χρονος χτύπησε και έστειλε τη μητέρα του στο νοσοκομείο – Απείλησε τον πατέρα του με κυνηγετικό όπλο

Σοβαρό επεισόδιο ενδοιοκογενειακής βίας εκτυλίχτηκε σε χωριό του Αγρινίου, με πρωταγωνιστή έναν 26χρονο. Ο 26χρονος επιτέθηκε στην 49χρονη μητέρα του, τραυματίζοντάς την με ένα ξύλ...

Φόρτωση άρθρων...