Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Ευαγγελισμός: Σύζυγος ασθενούς απείλησε να πέσει από τον 8ο όροφο

Ελλάδα

Συναγερμός σήμαντε στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός το μεσημέρι της Κυριακής καθώς μια γυναίκα απείλησε να πέσει από τον όγδοο όροφο.

Συγκεκριμένα, στον όροφ που βρίσκεται η χειρουργική κλινική, ένας άνδρας ο οποίος έκανε τις τελευταίες ημέρες δύο σοβαρά χειρουργεία ήταν ύποπτο κρούσμα κορωνοϊού. Έτσι του ανακοινώθηκε ότι θα πρέπει να μεταφερθεί σε την πτέρυγα covid. 

Στο ακούσμα πως ο άνδρας της θα πρέπει να μεταφερθεί, η σύζυγός του αντέδρασε πολύ έντονα και μάλιστα απείλησε πως θα πέσει από τον όγδοο όροφο.  Οι νοσηλεύτριες που βρίσκονταν εκεί κάλεσαν τις Αρχές υπό τον φόβο πως η γυναίκα του ασθενούς στη χειρουργική κλινική θα βουτήξει στο κενό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δίκη για τα Τέμπη: Στο επίκεντρο τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση των κατηγορουμένων

Με τα δύο αιτήματα που υπέβαλαν οι συνήγοροι υποστήριξης της κατηγορίας συνεχίζεται σήμερα η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισα...

Φόρτωση άρθρων...