Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

«Ευαγγελισμός»: Tέλος για 2 εβδομάδες όλα τα επισκεπτήρια - 92 εργαζόμενοι θετικοί στον ιό

Ελλάδα

Απαγορευτικό δύο εβδομάδων στα επισκεπτήρια του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» αποφάσισε να βάλει η διοίκηση του νοσοκομείου έπειτα από τον εντοπισμό κρουσμάτων κορωνοϊού στο υγειονομικό προσωπικό. Συγκεκριμένα νοσούν 92 σε σύνολο 3.400 εργαζομένων.

Μάλιστα αύριο, Τρίτη, οι νοσούντες υγειονομικοί σε καραντίνα θα είναι 57, καθώς αναμένεται να επιστρέψουν 35.

Την ίδια ώρα αποφασίστηκε να μην επιτρέπεται η είσοδος στους ιατρικούς επισκέπτες. Οι υγειονομικοί που έχουν βρεθεί θετικοί στον κορωνοϊό τέθηκαν σε καραντίνα ενώ λόγω της διασποράς έχουν νοσήσει και άλλοι εκτός νοσοκομείου. 

Σημειώνεται πως κρούσματα έχουν βρεθεί και σε συγγενείς ασθενών που νοσηλεύονται στις κλινικές του νοσοκομείου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...