Παρασκευή
09 Οκτωβρίου 2026

Φορολογικές δηλώσεις: Πώς θα λάβουν οι σύζυγοι την επιστροφή φόρου

Ελλάδα
Η πλατφόρμα για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων άνοιξε την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ οι φορολογούμενοι θα έχουν χρονικό περιθώριο για να υποβάλουν τη δήλωσή τους έως τις 30 Ιουνίου.

Για πρώτη φορά φέτος, όπως είναι γνωστό, τα ζευγάρια ανεξάρτητα με το αν θα υποβάλουν κοινή ή ξεχωριστή φορολογική δήλωση, θα μπορούν να λάβουν χωριστό εκκαθαριστικό σημείωμα. Έτσι, τα ζευγάρια που θα κάνουν κοινές φορολογικές δηλώσεις, θα πρέπει να αναγράφουν δύο τραπεζικούς λογαριασμούς, γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουν να εισπράξουν την επιστροφή φόρου.

Ο κάθε σύζυγος για να εισπράξει την επιστροφή φόρου, θα πρέπει να δηλώσει το ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού.

Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, στις κοινές δηλώσεις εγγάμων ή μερών συμφώνου συμβίωσης (ΜΣΣ) επειδή διενεργείται ξεχωριστή βεβαίωση και επιστροφή του φόρου, συμπληρώνονται δύο αριθμοί IBAN από τον υπόχρεο και τη σύζυγο αντίστοιχα. Σε περίπτωση κοινού λογαριασμού μεταξύ των συζύγων, μπορεί να συμπληρωθεί και από τους δύο ο ίδιος αριθμός IBAN.

Σημειώνεται ότι για όσους δεν διαθέτουν λογαριασμό ή βρέθηκε σφάλμα κατά τον έλεγχο του IBAN, το ποσό επιστροφής θα είναι διαθέσιμο με την προσκόμιση στην τράπεζα της ειδοποίησης επιστροφής φόρου εισοδήματος.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Άγιοι Θεόδωροι: Πέθανε ο ένας από τους δύο τραυματίες της έκρηξης στις εγκαταστάσεις της Motor Oil

Πέθανε ο ένας από τους δύο άνδρες που τραυματίστηκαν από την έκρηξη που έγινε στις εγκαταστάσεις της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους. Σοβαρά τραυματίας παραμένει ο δεύτερος που έχ...

Φόρτωση άρθρων...