Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Για τη Θεσσαλονίκη "πετάει" η ΝΔ: Τι έγραψε ο Κουμουτσάκος στο Twitter

Ελλάδα

Στην Θεσσαλονίκη φτάνουν σήμερα αρκετά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας για τριήμερη παραμονή, που θα ολοκληρωθεί με την ομιλίας του Κ. Μητσοτάκη στην 81η ΔΕΘ.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Κουμουτσάκος ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, μια φωτογραφία μέσα από το αεροπλάνο και έγραψε: Αναχώρηση για Θεσσαλονίκη. Ένα σημαντικό και πολύ ενδιαφέρον τριήμερο είναι μπροστά μας.

Csc-YEwW8AAwTHK_

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Φόρτωση άρθρων...