Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Γκάγκα: Προς τέταρτη δόση εμβολίου για όλους από τον Σεπτέμβριο

Την εκτίμηση της πως η τέταρτη δόση εμβολίου κατά του κορωνοϊου θα αφορά από το φθινόπωρο τον γενικό πληθυσμό, παρέθεσε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90,1», η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα.

«Η δική μου εκτίμηση είναι ότι θα πάμε σε τέταρτη δόση για όλους. Νομίζω από τον Σεπτέμβριο θα είναι όπως η γρίπη, ο χειμώνας θα είναι μπροστά, θα έχει περάσει αρκετός χρόνος από το εμβόλιο, νομίζω θα πάμε σε ετήσια δόση ή αναμνηστική δόση όπως θέλετε πειτε το» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε επίσης ότι με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν τίθεται αυτή την στιγμή θέμα ακύρωσης και μη εφαρμογής των πιστοποιητικών εμβολιασμού.

Σχετικά με το ηλικιακό όριο στο άνοιγμα της πλατφόρμας για την τέταρτη δόση και για τον λόγο που δεν άνοιξε για τους άνω των 50 εξήγησε ότι οι άνθρωποι που κινδυνεύουν είναι η μεγαλύτερης ηλικίας, οι πάνω από 60 κι ακόμη περισσότερο οι πάνω από 70. «Άρα θεωρώ πολύ λογικό αυτό που εισηγείται η επιτροπή», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...