Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Γυναίκα με λέπρα νοσηλεύεται στην Πάτρα

Ελλάδα

Μία 65χρονη γυναίκα νοσηλεύεται με λέπρα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πάτρας, στο Ρίο Αχαΐας.

Πρόκειται για ένα διασταυρωμένο περιστατικό, ενώ η γυναίκα νοσηλεύεται απομονωμένη στην Δερματολογική Κλινική του Νοσοκομείου, προκειμένου να μην υπάρξει διασπορά, σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr.

Την Κυριακή ήρθε στο φως της δημοσιότητας ένα περιστατικό το οποίο νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «Αττικόν».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Κινηματογραφική καταδίωξη στη Βάρκιζα - Τράκαραν, παράτησαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν

Καταδίωξη που θυμίζει ταινία εκτυλίχθηκε το απόγευμα στη Βάρκιζα. Ύποπτο αυτοκίνητο, το οποίο αναζητούσε η ΕΛ.ΑΣ. μετά από καταγγελία πολίτη για απάτη, εντοπίστηκε από αστυνομικούς...

Φόρτωση άρθρων...