Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Η δημοτική Αστυνομία της Θεσσαλονίκης έκοψε κλήση σε όχημα του… δήμου

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη. Η δημοτική Αστυνομία της πόλης έκοψε κλήση σε αυτοκίνητο το οποίο ανήκει στον δήμο και είχε σταθμεύσει παράνομα έξω από το δημαρχείο.

Ειδικότερα, η κλήση στο δημοτικό όχημα κόπηκε χθες (29/5) την ώρα που συνεδρίαζε το δημοτικό συμβούλιο εντός του δημαρχείου.

Το όχημα είχε σταθμεύσει επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου, χωρίς να έχει πληρώσει το αντίτιμο που προβλέπεται, όπως μετέδωσε σε ρεπορτάζ της η Βεργίνα Τηλεόραση, με αποτέλεσμα το κλιμάκιο της δημοτικής αστυνομίας να του κόψει κλήση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Μαρτυρικός ο θάνατος της 45χρονης - Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Το χτύπημα στο κεφάλι ήταν το μοιραίο για τη ζωή της Σταυρούλας στα Χανιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ήταν τόσο δυνατό που της προκάλεσε συντριπτικό κάταγμα σχεδόν σε ...

Φόρτωση άρθρων...