Παρασκευή
09 Οκτωβρίου 2026

Η εφορία σβήνει πρόστιμα σε όσους χρωστούν και δεν το ξέρουν!

Ελλάδα

Να γλιτώσουν πρόστιμα για οφειλές ως 31/12/2013 μπορούν οι φορολογούμενοι που θα αποδείξουν ότι δεν ήξεραν ότι έχουν χρέος.

Η απόφαση εκδόθηκε με βάση Γνωμοδότηση του Α΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία έγινε δεκτή από τον ΓΓΔΕ και αφορά απαλλαγή από πρόστιμα και προσαυξήσεις για οφειλές οι οποίες δεν τακτοποιήθηκαν για λόγους ανωτέρας βίας.

Συγκεκριμένα κοινοποιήθηκε η ΠΟΛ 1106/2016 με την οποία ο Γ.Γ.Δ.Ε. αποδέχεται τη γνωμοδότηση 89/2015 του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

Με την εν λόγω γνωμοδότηση γίνεται δεκτό ότι:

1) Για οφειλές που έχουν βεβαιωθεί εν στενή εννοία μέχρι και τις 31-12-2013 μπορεί ο οφειλέτης να ζητεί, με αίτησή του που υποβάλλεται μετά την 1-1-2014, την απαλλαγή τους από τις ανωτέρω προσαυξήσεις για λόγους ανωτέρας βίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του ν.δ. 356/1974. (πλειοψ.) και

2) Η μη γνώση της οφειλής δεν συνιστά λόγο για την απαλλαγή από τους τόκους και το πρόστιμο εκπρόθεσμης καταβολής σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 6 του ν.δ. 356/1974, παρά μόνο εφόσον οφείλεται σε ανυπαίτιο και έκτακτο γεγονός (ανωτέρα βία), εξ

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ρήτρα διαφυγής για την ενέργεια αποκλειστικά για την Ελλάδα ενέκρινε η Κομισιόν - Τι προβλέπει η απόφαση

Η Κομισιόν ενέκρινε για την Ελλάδα επέκταση της ρήτρας διαφυγής για ενεργειακές επενδύσεις έως 1 δισ. ευρώ μέχρι το 2028, με προγράμματα για μπαταρίες, αντλίες θερμότητας και δημόσ...

Φόρτωση άρθρων...