Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Η ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβε τους ληστές με το «χρυσό» τζιπ – Ξεπερνά τα 170.000 ευρώ η λεία τους

Ελλάδα

Μια ακόμη σημαντική επιτυχία είχε η Ελληνική Αστυνομία που κατόρθωσε και εξάρθρωσε συμμορία ληστών που έβαζε στόχο πολυτελείς κατοικίες στη βορειοανατολική Αττική.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η συμμορία των ληστών είχε πραγματοποιήσει μέσα σε ένα μόλις μήνα 5 διαρρήξεις, οι οποίες απέφεραν λεία που ξεπερνά τις 170.000 ευρώ.

Το Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπού κατάφερε να εντοπίσει και να συλλάβει τρία άτομα τα οποία είχαν ως ορμητήριο το Ζεφύρι. Το απίστευτο, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ είναι ότι οι δράστες χρησιμοποιούσαν ως επιχειρησιακό όχημα ένα τζιπ μεγάλης αξίας το οποίο ήταν βαμμένο σε χαρακτηριστικό χρώμα χρυσαφί και λίγο μαύρο. Γεγονός που έκανε την παρουσία τους σε κάθε περιοχή αξιοπρόσεκτη.

Το βασικό πρόσωπο στη συγκεκριμένη συμμορία είναι ένας 29χρονος στον οποίον ανήκε και το τζιπ. Οι τρεις συλληφθέντες είχαν ως ορμητήριο καταυλισμούς Ρομά στο Ζεφύρι και ελέγχεται η εμπλοκή τους και σε άλλες υποθέσεις παρόμοιου ποινικού ενδιαφέροντος.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λάρισα: Συνελήφθη 50χρονος που κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε να την κάψει

Ένας 50χρονος στη Λάρισα κράτησε όμηρο την πρώην σύζυγό του και απειλούσε ότι θα βάλει φωτιά να κάψει την ίδια και το σπίτι στο οποίο διαμένει. Όλα έγιναν το πρωί της Τετάρτης στη ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...