Τρίτη
23 Δεκεμβρίου 2025

Ιδού γιατί πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί το ΜΕΤΡΟ

Ελλάδα

Λιγότεροι από τους μισούς ήταν οι οδηγοί που συμμετείχαν στη στάση εργασίας στο Μετρό στις 25 Ιουνίου, ενώ αντίστοιχη ήταν η εικόνα στην παρόμοια κινητοποίηση τέσσερις ημέρες αργότερα, στις 29 Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει η «Καθημερινή»:

- Στις 25 Ιουνίου ήταν προγραμματισμένο να εργαστούν 32 οδηγοί στη γραμμή 3 και 30 οδηγοί στη γραμμή 2. Από αυτούς στη στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας εώς τις 9 το πρωί συμμετείχαν 7 οδηγοί στη γραμμή 3 και 16 οδηγοί στη γραμμή 2

- Στις 29 Ιουνίου στη στάση εργασίας από τις 11 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας συμμετείχαν 12 οδηγοί όταν και στις δύο γραμμές ήταν προγραμματισμένο να εργαστούν 38.

Κατά πληροφορίες οι ηλεκτροδηγοί ετοιμάζονται για νέες κινητοποιήσεις το επόμενο διάστημα με αίτημα, μεταξύ άλλων, την περαιτέρω αραίωση των δρομολογίων κατά τους θερινούς μήνες προκειμένου να εξυπηρετηθεί το πρόγραμμα των αδειών τους.

Την ίδια ώρα, αποφασισμένη να σκληρύνει τη στάση της απέναντι στους συνδικαλιστές είναι πλέον η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου «να διασφαλίσει τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού», που ουκ ολίγες φορές έρχεται αντιμέτωπο, ειδικά σε ώρες αιχμής, με στάσεις εργασίας εργαζομένων στο μετρό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από δω και στο εξής, η διοίκηση της εταιρείας -δεδομένου ότι προγραμματίζεται τις επόμενες ημέρες νέα στάση εργασίας από το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό, προκειμένου να γίνει γενική συνέλευση και να αποφασιστεί πιθανή 24ωρη απεργία- «θα προχωρήσει στην αξιοποίηση κάθε ένδικου μέσου, προκειμένου να σταματήσει η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού».

Η ΣΤΑΣΥ στην παρούσα φάση έχει προχωρήσει στην εκπαίδευση προσωπικού από άλλες ειδικότητες, ώστε να εκπαιδευτούν και να ενταχθούν στο δυναμικό των οδηγών. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ζήτησε και αναμένει την έγκριση για την αύξηση του ορίου ηλικίας των οδηγών στα 45, ώστε να "διευρύνει τη δεξαμενή" από την οποία θα αντλήσει νέους οδηγούς.

Σήμερα κανείς μπορεί να εκπαιδευτεί για να γίνει οδηγός μέχρι την ηλικία των 40 ετών. Στο αίτημα περί ελλείψεων ανταλλακτικών, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, υπήρχαν κάποιες καθυστερήσεις σε διαγωνισμούς που αφορούσαν ανταλλακτικά, είτε λόγω ενστάσεων των συμμετοχόντων είτε λόγω καθυστέρησης στις πιστώσεις από το υπουργείο Οικονομικών.

Παντως, «τα προβλήματα αυτά δεν επηρέασαν το συγκοινωνιακό έργο σε καμία στιγμή και τα δρομολόγια γίνονταν όπως ήταν προγραμματισμένα» σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αλεξανδρούπολη: Προφυλακίστηκε η μητέρα του 3χρονου που πέθανε από ασιτία

H προσωρινή κράτηση της μητέρας του 3χρονου αγοριού, που διακομίστηκε από την ίδια νεκρό στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, διατάχθηκε με τη σύμφωνη γνώμη ανακρί...

Μετ' εμποδίων η έξοδος των εκδρομέων – Τι ισχύει με τα μπλόκα των αγροτών, πού υπάρχουν προβλήματα

Με διέλευση οχημάτων από παρακαμπτηρίους, όπως συμβαίνει τις τελευταίες 24 ημέρες, εξελίσσεται η έξοδος των εκδρομέων για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, καθώς ...

Φόρτωση άρθρων...