Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Ιωάννινα: Εντοπίστηκαν οι 12 ορειβάτες και είναι καλά στην υγεία τους

Ελλάδα

Εντοπίστηκαν οι ορειβάτες που είχαν πάρει για πεζοπορία από την τεχνητή λίμνη του Αώου προς τη Βωβούσα και δεν έφτασαν στο προκαθορισμένο σημείο, όπου τους ανέμενε οδηγός για να επιστρέψουν στο κατάλυμά τους με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός.

Οι 12 Γερμανοί ορειβάτες είναι καλά στην υγεία τους και επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο που τους περίμενε. Έτσι έληξε ο συναγερμός που προκλήθηκε από την καθυστέρηση να προσεγγίσουν το σημείο συνάντησης.

Στον εντοπισμό τους συνέδραμαν 2 πυροσβεστικά οχήματα με 4 πυροσβέστες και ένα όχημα της ΕΜΑΚ με ειδικό εξοπλισμό .

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Επέστρεψαν νωρίτερα οι μωβ μέδουσες: Πού έκαναν την εμφάνισή τους και τι να προσέξετε

Οι μωβ μέδουσες εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχία στους λουόμενους, ιδιαίτερα μετά τις έντονες πληθυσμιακές εξάρσεις που καταγράφηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε αρκετές περιοχές της...

Φόρτωση άρθρων...